Stelling 2
Van "Warmtevisie"
Ga naar het project

Ik maak me zorgen om de maatregelen die ik moet gaan nemen in mijn eigen woning.
Reacties(13)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Caroline G
Geplaatst door:Caroline G
5 jaar geleden
Ik maak me hier nog geen zorgen over. Wat nog niet is telt ook nog niet mee.
Eén kern, één Gemeente, één provincie, één land, één Europa, één Wereld.
Profiel van Richard van der Koppel
Geplaatst door:Richard van der Koppel
5 jaar geleden
Heel begrijpelijk, wat wordt er verwacht, wat kun je doen en wat gaat het kosten. Een heel duidelijk verhaal is er nog steeds niet.
Profiel van Wim Ruberg
Geplaatst door:Wim Ruberg
5 jaar geleden
Maatregelen moeten kosten effectief zijn. De ontwikkelingen op energiegebied gaan snel. Niet nu overhaast maatregelen nemen waar je later spijt van krijgt. Oudere huizen kunnen niet van het gas, maar kunnen wachten op waterstof.
Profiel van Judith Ruijter
Geplaatst door:Judith Ruijter
5 jaar geleden
Ja, vooral aangezien het er op lijkt dat het een verplichte migratie naar iets waar zowel de netwerken als de woningen niet klaar voor zijn gaat worden. De kosten vallen niet te overzien en de baten zijn ook nog niet zonneklaar.
Profiel van Edwin van Staden
Geplaatst door:Edwin van Staden
5 jaar geleden
Ik zie de nut en noodzaak niet in om naar aardgasvrij te migreren. Er zijn alternatieven en m.i. is niet aangetoond dat dit voornemen überhaupt zinvol is. Ook binnen Europa wordt daar verschillend over gedacht. Zo zet Duitsland juist de migratie in naar aardgas in plaats van eraf. Wij hoeven als klein landje niet overal in voorop te lopen en het lijkt mij zinvoller om eerst eens te kijken hoe de situatie zich binnen Europa gaat uitkristalliseren. Ik maak mij dan ook geen zorgen over maatregelen die ik moet nemen, want zal dat vooralsnog niet doen.
Profiel van Johanna van Berkel
Geplaatst door:Johanna van Berkel
5 jaar geleden
Voor mij niet nodig mijn HR ketel recent vernieuwd en als het financieel aantrekkelijk is kijk ik erna.
Vreemd dat we hier in Nederland van het aardgas willen en in Duitsland er een subsidie wordt gegeven als men aangesloten wil worden op aardgas.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Alles valt en staat met duidelijke communicatie en een goede visie
Profiel van Jeroen van Herwaarden
Geplaatst door:Jeroen van Herwaarden
5 jaar geleden
De overheid kan hierin duidelijkheid verschaffen..
Profiel van Geert Scholten
Geplaatst door:Geert Scholten
5 jaar geleden
Zorgen maken is niet het goede woord in deze. Het is meer dat de regering nogal zwalkt met subsidies (aanschaf panelen maar ook het terug leveren) . Ik heb niet het gevoel dat er een goede keuze te maken valt zowel financieel als betrouwbaarheid. Alle eieren in hetzelfde mandje is overigens nooit een goed idee. Zo ook je alleen afhankelijk maken van alleen Elektriciteit.
Profiel van J.A. Van Oord
Geplaatst door:J.A. Van Oord
5 jaar geleden
Men kan beter de groot verbruikers verplichten om van het gas af te gaan. Er zijn mi voldoende alternatieven
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Afgesloten
