Ga naar de hoofdinhoud
Je kan niet langer deelnemen aan dit project omdat het afgerond is

Warmtevisie

Alle gemeenten moeten in 2021 een Warmtevisie schrijven. Dat is een document waarin beschreven staat hoe we tot een aardgasvrije gemeente gaan komen. Er zijn verschillende technische oplossingen te bedenken en isoleren speelt hierbij een belangrijke rol. Financiële afwegingen zijn belangrijk, maar sociale aspecten zijn misschien nog wel belangrijker. De gemeente kan bovendien niet aardgasvrij worden zonder haar inwoners! U bent belangrijk in het proces en daarom zijn wij benieuwd naar uw mening. Hieronder geven we een aantal stellingen waar u als inwoner op kunt reageren. Daarnaast kunt u bijgevoegd een oplegnotitie vinden met meer informatie, ook kunt u kijken op https://www.gemeentealtena.nl/aardgasvrij.

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Wat vindt u van de warmtevisie?
Wat vindt u van de warmtevisie?
Fase 2: Input van de inwoners verwerken
Input van de inwoners verwerken
Fase 3: Reactie vanuit de gemeente
Reactie vanuit de gemeente

Reactie vanuit de gemeente

1 oktober 2021 22:00 - 1 november 2021 23:00

Nadat de gemeente een reactie heeft geschreven op uw input op het platform, kunt u deze hier lezen.